Hotel management

Riadenie hotela

Riadenie hotela plynule prechádza z otváracej fázy a niektoré činnosti z nej sa v prevádzke pravidelne opakujú

Riadenie hotela zjednodušene zahŕňa aj tieto činnosti:    

  • riadenie, organizácia, kontrola a zodpovednosť za hotel 
  • priama zodpovednosť za kvalitu služieb zodpovedajúcu štandardu hotela
  • zodpovednosť za plnenie schváleného finančného plánu (budgeting)
  • finančné riadenie hotela a implementácia postupov, zameraných na zvyšovanie zisku
  • revenue management
  • vypracovanie, vyhodnotenie a prijatie opatrení z mesačných a týždenných reportov (reporting)
  • zodpovednosť za plnenie schváleného marketingového plánu
  • kontrola a koordinácia činnosti marketingového a obchodného oddelenia
  • inovácia hotelových služieb a produktov
  • zodpovednosť za technický stav hotela, vedenie inšpekčných kníh, záznamov a revízii v súlade s platnou legislatívou
  • zodpovednosť za dodržiavanie hygienických štandardov a predpisov v súlade s platnou legislatívou
  • zodpovednosť za dodržiavanie opatrení a predpisov BOZP, PO a PZS
  • zodpovednosť za plnenie schváleného personálneho plánu
  • výber, odborné vedenie, motivácia a kontrola zamestnancov hotela 
  • vznik, zmena a zánik pracovných pomerov
  • zmeny v organizačnej štruktúre hotela
  • spracovanie podkladov pre výpočet mzdového ohodnotenia 
  • zastupovanie hotela voči vedeniu spoločnosti, dodávateľom a odberateľom, orgánom a inštitúciám štátnej správy, samosprávy, záujmovým a profesijným združeniam
HM

Hotel management

Úspešným otvorením hotela „boj o hosťa“ nekončí. Naopak, dlhodobá práca hoteliéra práve tu začína. Hotelové služby poskytujú ľudia a pre ľudí, preto je hotel živým organizmom, s ktorým treba neustále pracovať. Naviac, ide o biznis, ktorý vyžaduje vedomosti z veľkého počtu špecifických oblastí, preto je osobná praktická skúsenosť s riadením hotela nevyhnutná. Častou chybou majiteľov a investorov v tejto fáze je preceňovanie svojich schopností a spoliehanie sa na dobrú investíciu. Ani najlepšia investícia bez potrebného know-how žiadané výsledky neprinesie.

Ponúkame Vám preto riadenie Vášho hotela, zapracovanie personálu, zabezpečenie požadovaného štandardu služieb až po dotiahnutie Vášho hotela do prevádzkového zisku, prípadne plusového ukazovateľa EBITDA. Trvalo udržateľná rentabilita hotela je vždy výsledkom kompromisu medzi ekonomikou a kvalitou služby a jej dosiahnutie podmieňujeme spravidla časovým intervalom dvoch rokov od otvorenia.

Vyhľadávanie

Naše služby

Naše skúsenosti a akčný plán vás rozhýbu

Ste pripravení na investíciu a efektívne podnikanie v hotelierstve?

Kontaktujte nás