Hotel opening

Personálne a organizačné zabezpečenie

Personálny plán

  • pracovné pozície a počty zamestnancov
  • formy spolupráce pre jednotlivé pozície (TPP, dohoda, živnosť / obchodná spoločnosť)
  • mzdové ohodnotenia v nadväznosti na finančný plán
  • funkčná a organizačná štruktúra
  • rozvrh pracovných zmien

 

Pracovno-právne dokumenty a pracovné štandardy

  • pracovné zmluvy a dohody (DoPČ, DoVP, DoBPŠ)
  • mzdové dojednania
  • popisy pracovnej pozície (pracovné náplne)
  • dohody o hmotnej zodpovednosti
  • kópie dokladov o vzdelaní (výučný list, maturitné vysvedčenie, vysokoškolský diplom)
  • lekárske potvrdenia o zdravotnej spôsobilosti na výkon pracovnej pozície
  • zdravotné preukazy
  • osvedčenia  o odbornej spôsobilosti na vykonávanie epidemiologicky závažných činností u zamestnancov, ktorí prichádzajú do styku s potravinami
  • kópie osobných dokladov (občiansky preukaz, preukaz poistenca, informácia o II. pilieri dôchodkového poistenia, karta s číslom bankového účtu, kurz prvej pomoci a pod.)
  • kniha príchodov a odchodov do zamestnania alebo elektronická registrácia dochádzky
  • dochádzkové listy
  • živnostenské oprávnenia a mandátne zmluvy u externých pracovníkov
  • pracovné štandardy (pre všetky pozície, ktoré prichádzajú do priameho kontaktu s hosťom)
  • manuál zamestnanca hotela
  • ďalšie dokumenty podľa potrieb hotelovej prevádzky* 


Interné smernice

  • smernica o víkendových manažérskych službách, formulár manažéra v službe
  • smernica k čerpaniu reprezentačného fondu
  • smernica k réžijným nákupom
  • smernica k zamestnaneckej strave
  • smernica k zamestnaneckému ubytovaniu
  • smernica k používaniu služobného motorového vozidla
  • smernica k pracovným zmenám a evidencii dochádzky
  • smernica o jednotnom pracovnom oblečení
  • smernica o odmeňovaní zamestnancov pohyblivou zložkou mzdy (prémiový poriadok)
  • ďalšie smernice podľa potrieb hotelovej prevádzky* 


Výber zamestnancov hotela

  • nábor vedúcich zamestnancov ukončený najneskôr 3 mesiace pred otvorením hotela
  • nábor výkonných zamestnancov ukončený najneskôr 2 mesiace pred otvorením hotela

* presný zoznam dokumentov Vám zašleme na základe špecifikácie Vašej prevádzky.

HM

Hotel opening

Príprava hotelovej prevádzky na otvorenie, nastavenie všetkých finančných, marketingových, technických, personálnych a organizačných procesov je časovo i odborne najnáročnejšou fázou pri rozbehu nového hotela. Osobitnou skupinou úloh je zabezpečenie zákonného legislatívneho rámca, potrebného pre činnosť hotela.

Charakteristickou črtou tejto fázy je zvýšená miera stresu, spôsobená časovými sklzmi. Optimálne z pohľadu rozbehu hotela je angažovanie zodpovedného manažera na dennej báze v čase min. jeden rok pred otvorením hotela. So skracujúcim sa časom osobnej prítomnosti zodpovedného manažera v hoteli sa časť procesov presúva do obdobia po otvorení hotela, čím sa predlžuje jeho nábeh do prevádzkového zisku.

Časť procesov sa môže optimalizovať v priebehu skúšobnej prevádzky, ktorá by mala trvať max. 1 mesiac od otvorenia, v závislosti od veľkosti a typu hotelovej prevádzky.

Vyhľadávanie

Naše služby

Naše skúsenosti a akčný plán vás rozhýbu

Ste pripravení na investíciu a efektívne podnikanie v hotelierstve?

Kontaktujte nás