Hotel opening

Technické zabezpečenie

Odovzdanie a zaškolenie obsluhy pre slaboprúdové systémy, hotelové siete a technické vybavenie

  • elektronická požiarna signalizácia
  • požiarny evakuačný rozhlas
  • internet a intranet
  • telefónna ústredňa
  • kamerový systém
  • elektronická zabezpečovacia signalizácia
  • hotelový kartový / čipový systém
  • satelit a TV rozvody
  • dochádzkový systém
  • AW technika a centrálne ozvučenie
  • informačný systém
  • hotelové svietenie
  • vykurovanie / chladenie
  • otváranie / blokovanie dverí
  • hotelové trezory
  • kancelárska technika
  • gastro zariadenia pre kuchyňu a odbytové strediská
  • ďalšie technické vybavenie (práčovňa, server, wellness technológie a zariadenia, zavlažovací systém, meranie a regulácie a pod.)


Odovzdanie a zaškolenie obsluhy pre hotelový software

  • nastavenie software podľa špecifikácie hotelovej prevádzky
  • vzájomná komunikácia hotelových systémov a software
  • inštalácia a fiskalizácia ERP 

 

Dokumenty BOZP, PO a PZS

  • inštruktáže a školenia BOZP a PO vrátane prezenčných listín
  • zoznam zamestnancov používajúcich služobné vozidlo (referenčné vozidlá)
  • označenie únikových ciest a požiarne hliadky (požiarno-evakuačný plán)
  • požiarna kniha
  • kniha EPS
  • požiarny štatút
  • dokumentácia ohlasovne požiarov
  • určenie osôb na vykonávanie preventívnej údržby, prehliadky a kontroly požiarnych uzáverov
  • traumatologický plán a postup pri vzniku úrazu
  • posúdenie rizík zamestnancov
  • zoznam poskytovaných osobných ochranných pracovných prostriedkov
  • ďalšie dokumenty podľa potrieb hotelovej prevádzky*

 

Revízne správy

  • revízne správy na technické, elektrické, zdvíhacíe a tlakové zariadenia*

* presný zoznam dokumentov Vám zašleme na základe špecifikácie Vašej prevádzky.

HM

Hotel opening

Príprava hotelovej prevádzky na otvorenie, nastavenie všetkých finančných, marketingových, technických, personálnych a organizačných procesov je časovo i odborne najnáročnejšou fázou pri rozbehu nového hotela. Osobitnou skupinou úloh je zabezpečenie zákonného legislatívneho rámca, potrebného pre činnosť hotela.

Charakteristickou črtou tejto fázy je zvýšená miera stresu, spôsobená časovými sklzmi. Optimálne z pohľadu rozbehu hotela je angažovanie zodpovedného manažera na dennej báze v čase min. jeden rok pred otvorením hotela. So skracujúcim sa časom osobnej prítomnosti zodpovedného manažera v hoteli sa časť procesov presúva do obdobia po otvorení hotela, čím sa predlžuje jeho nábeh do prevádzkového zisku.

Časť procesov sa môže optimalizovať v priebehu skúšobnej prevádzky, ktorá by mala trvať max. 1 mesiac od otvorenia, v závislosti od veľkosti a typu hotelovej prevádzky.

Vyhľadávanie

Naše služby

Naše skúsenosti a akčný plán vás rozhýbu

Ste pripravení na investíciu a efektívne podnikanie v hotelierstve?

Kontaktujte nás