Hotel opening

Marketing

Marketingový plán

  • segmentácia
  • marketingové kampane a parciálne ciele
  • plán eventov
  • edičný plán
  • kalendár marketingových aktivít

Marketingový mix

  • packaging:
    • sezónne a celoročné produkty (kombinácie služieb)
    • kalkulačné listy k produktom vrátane nastavenia software
    • pokyny na pobyt (v prípade produktov s prenocovaním)
  • pricing - koncepcia tvorby ceny:
    • ubytovanie
    • paušálne stravovanie
    • konferenčné služby a prenájom školiacej techniky
    • wellness služby a liečebné procedúry
    • doplnkové služby
  • distribučná politika:
    • distribučné kanály a podiely na trhu
    • cenové hladiny (best available rate, average daily rate, flexi rates)
    • provízna politika
  • on-line marketing:
    • web a CMS, landing pages
    • PPC kampane
    • mailingy a databázové riešenia (CRM)
    • sociálne siete 
    • ďalšie podľa potreby hotelovej prevádzky (bannery, el. podpisy, el. dotazníky)
  • propagácia a podpora predaja:
    • hotelové prospekty
    • jedálne a nápojové lístky, vínne karty, sezónne ponuky
    • vouchery a darčekové preukazy
    • obálky a hlavičkové listy (kolaterál)
    • VIP karty
    • hotel guide
    • ďalšie propagačné materiály podľa potrieb hotelovej prevádzky
    • podpora predaja na mieste - digital signage, reklamné plochy v hoteli
    • propagačné predmety
    • veľkoplošná reklama
    • vizuálna reklama - fotografie, 3D fotografie, video spoty
    • vernostný program
  • PR

 

Obchodné zmluvy a rámcové podmienky

  • rámcová zmluva o spolupráci s CK
  • dohoda o skupinovej rezervácii
  • dohoda o cenách pre korporátneho klienta
  • všeobecné obchodné podmienky
  • design manual
  • booking engine
  • ďalšie zmluvy podľa potrieb hotelovej prevádzky*

* presný zoznam dokumentov Vám zašleme na základe špecifikácie Vašej prevádzky.

HM

Hotel opening

Príprava hotelovej prevádzky na otvorenie, nastavenie všetkých finančných, marketingových, technických, personálnych a organizačných procesov je časovo i odborne najnáročnejšou fázou pri rozbehu nového hotela. Osobitnou skupinou úloh je zabezpečenie zákonného legislatívneho rámca, potrebného pre činnosť hotela.

Charakteristickou črtou tejto fázy je zvýšená miera stresu, spôsobená časovými sklzmi. Optimálne z pohľadu rozbehu hotela je angažovanie zodpovedného manažera na dennej báze v čase min. jeden rok pred otvorením hotela. So skracujúcim sa časom osobnej prítomnosti zodpovedného manažera v hoteli sa časť procesov presúva do obdobia po otvorení hotela, čím sa predlžuje jeho nábeh do prevádzkového zisku.

Časť procesov sa môže optimalizovať v priebehu skúšobnej prevádzky, ktorá by mala trvať max. 1 mesiac od otvorenia, v závislosti od veľkosti a typu hotelovej prevádzky.

Vyhľadávanie

Naše služby

Naše skúsenosti a akčný plán vás rozhýbu

Ste pripravení na investíciu a efektívne podnikanie v hotelierstve?

Kontaktujte nás