Hotel pre-opening

Hotelové služby a vybavenosť

Definovanie hotelových služieb

  • rozsah a popis hotelových služieb
  • prevádzkové a kapacitné parametre hotelových služieb
  • štandardy vybavenosti hotelových izieb a apartmánov
  • pohyb hosťa a zamestnanca hotela
  • odporúčaný spôsob prevádzkovania hotela

Požiadavky na hotelový mobiliár, inventár a techniku

  • hotelové izby a apartmány
  • hotelová recepcia
  • hotelová lobby
  • hotelové chodby a spoločné priestory
  • reštaurácie a bary
  • kuchyňa
  • konferenčné a školiace miestnosti
  • obslužné miestnosti pre kongres (office pre čašníkov, výdajná kuchyňa)
  • skladové priestory
  • priestory pre zamestnancov (denná miestnosť, šatne, kancelárie, archív a pod.)
  • technické miestnosti (serverovňa, práčovňa, prípadne strážna služba, copy shop, bankomaty a pod.)

Požiadavky na hotelový software

  • rezervačný / ubytovací software
  • reštauračný software
  • kancelársky, prípadne grafický software
  • ďalší software podľa požiadaviek prevádzky (predaj a evidencia wellness služieb, čipovanie kariet / čipových hodiniek, centrálne ozvučenie, kamerový systém, evidencia dochádzky, interaktívny TV systém, mobilný čašník a pod.)

Hotelová štúdia

Zadefinovanie hotelových služieb a vybavenosti môže byť súčasťou komplexnej hotelovej štúdie, spracovanej na základe objednávky investora ešte pred samotnou projektovou prípravou. Okrem vyššie uvedených bodov hotelová štúdia spravidla zahřňa:

  • analýza lokality hotela a prírodných faktorov
  • SWOT analýza
  • prieskum trhu a analýza konkurencie
  • segmentácia
  • business koncepcia vrátane odhadu budúceho vývoja
HM

Hotel pre-opening

Predotváracia fáza hotela býva často podceňovaná zo strany investorov v hotelovom biznise. Ani najlepší architekt, či stavebník nie je schopný pamätať na všetky úskalia, ktoré prináša hotelová prevádzka bez osobných skúseností s prácou v nej.

Odporúčame Vám preto konzultovať Váš projekt hotela s viacerými profesistami v daných oblastiach. Vyhnete sa tým dodatočným investičným zásahom, či prevádzkovým stratám z titulu zvýšenej potreby práce. Zároveň znížite mieru stresu a tým i riziko fluktuácie Vašich zamestnancov v budúcnosti.

Predotváracia fáza hotela trvá spravidla od piatoch do jedného roka pred samotným otvorením hotela v závislosti od investičnej náročnosti a plánovania výstavby.

Vyhľadávanie

Naše služby

Naše skúsenosti a akčný plán vás rozhýbu

Ste pripravení na investíciu a efektívne podnikanie v hotelierstve?

Kontaktujte nás